Meteen naar de content
Terug naar overzicht

V-Ray 6 for 3ds Max, Update 1 is beschikbaar!

Nieuws
V-Ray 6 for 3ds Max, Update 1 is beschikbaar!

V-Ray 6 for 3ds Max update 1 is officieel als download te verkrijgen en biedt nu ook lenseffect maskers, post-processing voor lichtgevende materialen, verbeteringen aan Chaos Cloud Collaboration en meer!

Verbeteringen
Maskering voor lenseffecten & denoiser

Kies specifieke lichten en materialen om lenseffecten op toe te passen, of denoise de delen van je beeld die je wilt gladstrijken.

V-Ray Light Material post-processing

Bewerk zelfverlichtende objecten in jouw scène – zelfs nadat je hebt gerenderd.

Cilindrische projectie Decals

Voeg eenvoudig stickers, etiketten of verschillende soorten oneffenheden toe aan flessen, potten, bekers, blikken of andere cilinderachtige voorwerpen.

Additieve bump Decals

Til jouw productontwerpen naar een nieuw niveau van realisme met levensechte stickers, labels, reliëflogo’s, belettering en meer. Of creëer eenvoudig effecten zoals spray of verf op een gebarsten muur, gecorrodeerd metaal of een ander hobbelig oppervlak.

Aangepaste resolutie per camera

Stel snel aangepaste beeldverhoudingen in voor elk van jouw V-Ray camera’s, en bespaar zo kostbare tijd bij het instellen van frames.

Initiële USD export en USD Stage support

 V-Ray lichten, materialen, modifiers en meer exporteren naar USD-bestandsformaat.

Sneller laden van zware scènes

Scènes met veel texturen en geometrie sneller laden dan voorheen.

Viewport composition guides

Met compositiebegeleiders in de V-Ray Physical Camera kunt u bezuinigen op iteraties en rendertijd besparen.

Snel mist rendering

V-Ray Environment Fog rendert nu tot 30% sneller.

Gecomprimeerde texturen modus

Gemiddeld gebruikt V-Ray GPU 50% minder GPU-geheugen op objecten met 4K textures.

V-Ray Clipper Mesh mode

Complexe uitsnijdingen en doorsneden renderen met elk mesh-object.

Nieuw V-Ray Material Translucency

Dankzij een nieuw algoritme renderen doorschijnende objecten nu tot 2x sneller.

Render Element support door brekingsoppervlakken

V-Ray GPU ondersteunt nu ook Material ID, Cryptomatte en Multimatte renderelementen via refractieve oppervlakken.

Visuele annotaties

Gebruik visuele annotaties in Chaos Cloud Collaboration om je ideeën gemakkelijk over te brengen – voeg lijnen, pijlen en nog veel meer figuren toe om te illustreren wat je bedoelt.

Versiebeheer

Upload en deel verschillende versies van jouw bestanden ter beoordeling in Chaos Cloud Collaboration.

V-Ray Light Custom Decay

Maak eenvoudig artistieke effecten met V-Ray Light’s Custom Decay, waarmee je kunt dicteren hoe licht doorschijnt op basis van de bronafstand.

NVIDIA AI Denoiser opwaardering

Experimenteer met NVIDIA’s nieuwe AI Denoiser die belooft de rendertijden aanzienlijk te versnellen.

Verbeterde procedural clouds

Pas aan hoe donker je wolken zijn, maak ze willekeurig in talloze combinaties, en maak het af met luchtstromen.

Verkrijgbaarheid

Als je nieuw bent met V-Ray for 3ds Max, dan kun je jouw demoversie hier aanvragen. Gebruik je reeds V-Ray 6 for 3ds Max, ga dan naar jouw persoonlijke pagina op Chaos Group’s website om de laatste versie van V-Ray for 3ds Max te verkrijgen.

Kopen / Upgraden

Als je overtuigd bent van de mogelijkheden van V-Ray 6 for 3ds Max, dan kun je jouw (upgrade) licentie voor de render plugin via ons resellerkanaal aanschaffen.

Veel Renderplezier!

Meer over Chaos V-Ray

Chaos V-Ray

Bekijk product
Waar te koop

Waar te koop

Bekijk alle resellers

Bekijk
Agenda

Agenda

Bekijk alle evenementen over Chaos V-Ray

Bekijk