Thea Render Changelogs
In deze changelogs houden we een overzicht bij van alle wijzigingen die zijn aangebracht in Thea Render, zoals bugfixes, nieuwe functies en verbeteringen. Deze changelogs bevatten ook alle wijzigingen die in de loop der jaren zijn aangebracht in elke versie van Thea Render.
Changelogs
Thea for SketchUp v4.0 Pre Release
28 mei 2024
Thea Render Nitro engine
De volledig nieuwe Nitro-engine is van de grond af opgebouwd en levert fenomenale prestaties en interactiviteit. De nieuwe engine maakt gebruik van hardware ray tracing cores en is een orde van grootte sneller dan onze Thea Render Presto engine en ondersteunt alle moderne NVidia, AMD en Intel discrete GPU’s en Apple Silicon GPU’s.
Objectverspreiding
Gebruik de scatter tool om grasvelden te maken en planten en bomen te verspreiden.
Fur
Bedek oppervlakken met vezels om vloerkleden, stoffen en andere voorwerpen er aantrekkelijker uit te laten zien.
Vernieuwde gebruikersinterface
De gebruikersinterface is opnieuw ontworpen om de gebruikerservaring te verbeteren. Het is nu volledig geïntegreerd en beschikbaar in zowel donkere als lichte thema’s.
Nieuwe materiaaleditor
Er wordt een nieuwe PBR-conforme materiaaldefinitie geïntroduceerd die de metallic/roughness workflow ondersteunt.
Variatie in tone mapping
Bitmap tone mapping parameters zoals verzadiging, tint en gamma kunnen worden gerandomiseerd om variatie toe te voegen aan een scène met een enkel materiaal.
Intel® Open Image Denoise (GPU versneld)
Nitro engine maakt gebruik van de nieuwste GPU versnelde versie die verbluffende resultaten oplevert en de mogelijkheid biedt om het te gebruiken voor interactieve rendering.
Meer informatie
Hier vind je uitgebreide informatie en diepgaande details over alles wat met Thea Render te maken heeft.